Het team van servicecoördinatoren ondersteunen zodat de zij een goede dienst kunnen leveren is wat ik graag doe. Elke dag is anders!
Ellen
Bestuurssecretaris
Sinds 1994 organiseren wij hulp in de huishouding goed voor klanten en schoonmaaksters.
Sylvana
Servicecoördinator
Goed weten wat er speelt bij klanten en hulpen en zorgen voor fijne hulp naar wens!
Wij regelen alles.
Wij helpen je graag bij het huishouden waardoor jij weer toekomt aan andere zaken. Door de ideale huishoudelijke hulp voor je te vinden, creëren we rust en stabiliteit in het huishouden. Je kunt rekenen op onze persoonlijke service zodat de dienstverlening altijd optimaal blijft verlopen. Bij afwezigheid van jouw hulp kun je kiezen voor een vervanger. Wij sturen altijd een factuur die je achteraf kan betalen via bijvoorbeeld automatische incasso of iDeal. Zo is het lekker geregeld!
Handig om te weten
Meestal bent u zelf al verzekerd voor schade, via uw inboedel- of opstalverzekering. Om verrassingen te voorkomen, is het belangrijk om na te kijken of schade veroorzaakt door de huishoudelijke hulp gedekt is. Bent u niet verzekerd? Dan kan HomeWorks dat voor u regelen.
Een van de voordelen van de manier van werken met HomeWorks, is dat wij al onze hulpen en klanten goed kennen. Voordat wij een samenwerking organiseren, willen we met iedereen contact hebben. Hulpen worden ingewerkt en we gaan referenties na. Mocht het ergens toch nog fout gaan, dan informeren wij meteen alle klanten van deze hulp.
We werken niet alleen in Amsterdam, maar door heel Nederland. En mochten we op dit moment geen hulp voor u beschikbaar hebben, dan gaan we net zo lang op zoek tot we die wel hebben.