Dagelijks contact met klanten en hulpen om hen goed te helpen bij het vinden of bieden van huishoudelijke hulp. Elke dag is anders
Ellen
Operationeel directeur
Sinds 1994 organiseren wij hulp in de huishouding goed voor klanten en schoonmaaksters.
Bas
Servicecoördinator
Zorgen dat alles lekker loopt tussen klant en huishoudelijke hulp is waar ik je graag bij help!
Wij regelen alles.
Wij helpen je graag bij het huishouden waardoor jij weer toekomt aan andere zaken. Door de ideale huishoudelijke hulp voor je te vinden, creëren we rust en stabiliteit in het huishouden. Je kunt rekenen op onze persoonlijke service zodat de dienstverlening altijd optimaal blijft verlopen. Bij afwezigheid van jouw hulp kun je kiezen voor een vervanger. Wij sturen altijd een factuur die je achteraf kan betalen via bijvoorbeeld automatische incasso of iDeal. Zo is het lekker geregeld!
Handig om te weten
Meestal bent u zelf al verzekerd voor schade, via uw inboedel- of opstalverzekering. Om verrassingen te voorkomen, is het belangrijk om na te kijken of schade veroorzaakt door de huishoudelijke hulp gedekt is. Bent u niet verzekerd? Dan kan HomeWorks dat voor u regelen.
Een van de voordelen van de manier van werken met HomeWorks, is dat wij al onze hulpen en klanten goed kennen. Voordat wij een samenwerking organiseren, willen we met iedereen contact hebben. Hulpen worden ingewerkt en we gaan referenties na. Mocht het ergens toch nog fout gaan, dan informeren wij meteen alle klanten van deze hulp.
We werken niet alleen in Amsterdam, maar door heel Nederland. En mochten we op dit moment geen hulp voor u beschikbaar hebben, dan gaan we net zo lang op zoek tot we die wel hebben.