Blog

  • Betere service

    Betrouwbaar, betrokken en persoonlijke contact is enorm belangrijk bij een dienst die wij bij u thuis mogen leveren.

    Home Works probeert daarin telkens weer te verbeteren en gehoor te geven aan uw wensen.

    Mede op basis van de feedback van klanten hebben we een pakket van verbeteringen samengesteld die we eind deze maand gaan doorvoeren.

    Verder lezen
  • Uw eerste woning gekocht? Lees tips in het e-book

    Home Works werkt mee aan e-book ‘Eerste woning kopen’

    Uw eerste woning gekocht? Ongetwijfeld heeft u veel vragen. Over de financiering en verbouwing bijvoorbeeld. Misschien heeft u ook vragen over het onderhoud en de schoonmaak. Welke schoonmaakklussen doet u dagelijks, wekelijks, maandelijks en elk kwartaal?

    Verder lezen
  • Ik sta altijd klaar om te luisteren en te helpen.

    Rine (receptioniste Home Works & Company Works) vertelt.

    Natuurlijk, iedere dag is anders. Dat kan Rine Veldkamp alleen maar beamen. Zo’n drie jaar bekleedt zij nu de functie van receptioniste en is zij het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Home Works en Company Works.

    Verder lezen
  • Radiocommercial BNR

    Met deze radiocommercial willen wij mensen bereiken die mogelijk op zoek zijn voor huishoudelijke hulp. 

    Beluister de radiospot op de volgende pagina.

    Verder lezen
  • Hulp en meer: Jean Milongo

    Naast de huishoudelijke hulp die Jean Milongo biedt in 't Gooi levert hij een bijzondere bijdrage.

    Jean, die ooit zelf heeft moeten vluchten uit thuisland Congo, werd op een reis naar Senegal in 2005 geraakt door de leefomstandigheden van weeskinderen.

    Hij besloot daar iets mee te doen: hij kocht een stuk land, begon met de bouw van een weeshuis

    Verder lezen