Supersnel direct contact met de beste hulp of klant

Als je, zoals HomeWorks, sinds 1994 dag in dag uit bezig bent met het zo goed mogelijk organiseren van huishoudelijke hulp voor klant en hulp dan moet je jezelf zo af en toe weer eens opnieuw uitvinden. In deze periode van Uber en Thuisbezorgd zijn we als consument natuurlijk erg verwend met snelle en handige apps.

Kies supersnel de huishoudelijke hulp of klant met Quickmatch

De meest recente transformatie die we hebben ondergaan is het direct aan hulpen en klanten aanbieden van onze matchingstool. Hierbij hebben klanten en hulpen de mogelijkheid om het zelf snel te regelen. In een afgeschermde omgeving wordt geanonimiseerd de vraag van een klant aan geselecteerde hulpen aangeboden die matchen op onder andere tarief, locatie, taken, ruimte in het rooster en tevredenheid. Zodra u als klant bericht krijgt dat we een match hebben dan is het ook een echte match van een gemotiveerde en bij ons bekende goede hulp.

Vervolgens kunt u direct na de match onderling contact hebben middels de chatomgeving. Onze servicecoördinatoren kunnen op verzoek direct inspringen en helpen om de samenwerking te optimaliseren.

Naast de toegenomen snelheid en de mogelijkheid om alles zelf te regelen kunnen de servicecoördinatoren nu meer service bieden aan de klanten en hulpen die persoonlijk contact willen en ook kunnen ze beter monitoren hoe de samenwerkingen tussen alle klanten en hulpen verlopen. Via die weg behouden wij bij HomeWorks goed zicht op het reilen en zeilen bij klanten en hulpen en houden we alles veilig en fris.

In de paar dagen dat we op deze nieuwe manier werken zien we dat Quickmatch een heel groot succes is.

In de komende tijd zullen we nog druk bezig zijn met het finetunen van deze nieuwe manier van werken waarna de volgende uitdaging alweer op ons ligt te wachten: onze mooie nieuwe app.

Eerder schreven we over dit thema: Hoe snel wilt u dat we zijn?

Actueel
Blog