Voor welke vakantie kies jij?

Waar kies jij eigenlijk voor? Een advertentie met of zonder foto? We gaan dit met jou even testen: Op welke advertentie voor vakanties zou jij klikken? A of B?

keuzevakantie

De meeste mensen gaan automatisch naar advertentie B. Hier zien je ogen waar je gedachten al mee bezig waren. Met één klik je zit gelijk op het warme strand in een luie stoel te genieten van het uitzicht. Eenmaal in die stoel zittend vergeet je al snel dat A ook nog bestond!

Ook al is het misschien niet helemaal wat je wilt, je zit in ieder geval in goede richting. Nog een testje:

Je bent op zoek naar een heerlijke appeltaart! Je ruikt hem al bijna en het water loopt al bijna in je mond. Zalig! Nu zie je hieronder twee advertenties van taartenwinkels. Op welke advertentie zou jij drukken? keuzetaart

Hetzelfde geldt ook voor klanten en hulpen. Bijna alle mensen kiezen voor advertenties waarbij ook een foto is te zien. Allereerst zie je dan iets waar je naar op zoek bent; een echte klant of hulp waar jij contact mee wilt en daar was je toch naar op zoek?

Ook is een advertentie met foto persoonlijker.

Wat wij, achter de schermen, zien is dat advertenties met foto's 10 keer meer worden bekeken dan zonder foto. Weer een testje: bij welke klant of hulp zou jij als eerste gaan kijken?

keuzehulp

Juist, die met een foto.

Jouw foto komt niet op het internet

We zorgen er voor dat jouw foto niet op het internet komt maar enkel getoond wordt aan klanten en of hulpen die gericht gezocht hebben. Enkel in de resultaten én in hun eigen omgeving kunnen zij foto's zien.

Plaats nu ook een foto in jouw profiel en kijk dan gelijk of je een leuke tekst ter kennismaking hebt geschreven.

Actueel
Blog