Betere service

Betrouwbaar, betrokken en persoonlijke contact is enorm belangrijk bij een dienst die wij bij u thuis mogen leveren.

Home Works probeert daarin telkens weer te verbeteren en gehoor te geven aan uw wensen.

Mede op basis van de feedback van klanten hebben we een pakket van verbeteringen samengesteld die we eind deze maand gaan doorvoeren.

Want betere service bieden beging met eerst goed luisteren!

Persoonlijk contact en een verzekering voor schade? Zo zullen wij beter bereikbaar zijn en kunnen we sneller werken.

De grootste veranderingen op een rij: - Vanaf 1 juni staan wij u graag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag en zondag van 12:00 tot 17:00 persoonlijk te woord.

  • Direct contact met de juiste persoon via WhatsApp, Messenger en SMS.
  • Eén mailadres voor wie dan ook binnen Home Works: [email protected], wij regelen de rest!
  • Niet één vast contact persoon maar een eigen serviceteam die de zaken voor u regelt.
  • Verzekering, heeft u of wilt niet zelf een verzekering afsluiten? Wij regelen dat voor u!
  • Geen 7 maar 3 dagen afzegtermijn.
Actueel
Blog