Veelgestelde vragen over hulp

Spreken de hulpen Nederlands?
Ons personeelsbestand vormt een bonte verzameling van vele nationaliteiten, van Noors tot Chileens, maar iedereen spreekt voldoende Nederlands of Engels! Mocht je het idee hebben niet duidelijk met jouw hulp te kunnen communiceren, dan kun je dat direct aangeven bij HomeWorks.
Komt de hulp bij mij persoonlijk in dienst?
HomeWorks heeft een unieke werkwijze, die ervoor zorgt dat je in praktische zin wel opdrachtgever, maar geen werkgever wordt van de huishoudelijke hulp. HomeWorks vrijwaart je van alle plichten tegenover de hulp die je normaal gesproken wel zou hebben. Je hoeft ook niet rechtstreeks aan de hulp te betalen, maar ontvangt één keer per maand een factuur van HomeWorks. HomeWorks zorgt voor betaling aan de hulp.
Kan ik mij verzekeren voor schade die door de hulp wordt veroorzaakt?
Ja, je kan je gemakkelijk verzekeren voor schade die per ongeluk door de hulp wordt veroorzaakt. Vaak is schade gedekt door jouw eigen inboedelverzekering. Mocht jouw verzekering eventuele schade niet dekken dan kan je via HomeWorks ook een verzekering afsluiten. Bel ons gerust op wanneer je er vragen over hebt!