Veelgestelde vragen over garantie

Wij screenen nieuwe medewerkers aan de hand van hun identiteitsbewijs, werkervaring, reviews en aan de hand van onze ruime ervaring. Daarnaast gaat elke hulp proefdraaien en spreken we ze voordat ze aan de slag kunnen voor HomeWorks. Daarnaast blijven we de werkzaamheden monitoren en hebben daardoor zicht op waar het goed gaat en waar niet. HomeWorks werkt niet standaard met een verklaring omtrent gedrag. Mocht je graag een huishoudelijke hulp ontvangen met een VOG, dan kunnen wij dit uiteraard wel voor je aanvragen.
Wij proberen een goede inschatting te maken bij het samenbrengen van klanten en hulpen. Mocht de samenwerking anders uitpakken dan verwacht dan horen wij dat graag. Wij gaan dan op zoek naar een nieuwe hulp, die beter aan de wensen voldoet of zoeken een andere passende oplossing. Ons doel is dat je tevreden bent! Neem gerust contact op met onze helpdesk.
Je kan je gemakkelijk verzekeren voor schade die per ongeluk door de hulp wordt veroorzaakt. Vaak is schade al gedekt door jouw eigen inboedelverzekering. Het is goed om dit vooraf te controleren. Mocht jouw verzekering eventuele schade niet dekken dan kan je via HomeWorks ook een verzekering afsluiten. Via Homeworks kan je je verzekeren tegen schade die de huishoudelijke hulp per ongeluk veroorzaakt bij het uitvoeren van haar werkzaamheden. Je betaalt dan 1 euro bovenop het uurtarief. Ontstaat er schade door toedoen van de schoonmaker, dan kun je aanspraak maken op deze schadeverzekering die schades dekt tot €2.500.000 per aanspraak. Er is een eigen risico van €250 opgenomen in de voorwaarden.
HomeWorks werkt met een grote groep huishoudelijke hulpen door heel Nederland. Op het moment dat wij voor je aan de slag gaan is onze inzet om zo snel mogelijk een passende hulp voor je te vinden. Woon je in een gebied waar nog weinig hulpen zijn dan kan dit iets langer duren.