Veelgestelde vragen over je account

Moet ik een gebruikers/klant account aanmaken?
Ja, dit is nodig om gebruik te maken van de dienstverlening van HomeWorks. Tijdens het aanmelden op onze website maak je direct je persoonlijke account aan en kan HomeWorks voor jou op zoek gaan naar passende (huishoudelijke) hulp of werk. Via ‘Mijn HomeWorks’ log je in op jouw persoonlijke gebruikersaccount (inlogomgeving). Om in te loggen klik je op 'Mijn HomeWorks' of het icoontje rechtsboven op onze website. Of je opent de app. Daar zie je o.a. jouw zoekopdracht(en) en geplande afspraken. Verder kan je hier jouw gegevens, afspraken en zoekopdrachten zelf wijzigen. Hier is ook een chatbox waar je direct (chat)berichten verstuurt naar jouw hulp of klanten.
Hoe maak ik een account aan?
Je maakt vanzelf een persoonlijke gebruikersaccount aan door je aan te melden op onze website. Dit doe je door je postcode in te vullen en je inloggegevens aan te maken. Hierin vul je jouw aanvraag in en HomeWorks vindt voor jouw zoekopdracht een passende hulp. Wil je jouw aanvraag of afspraken inzien of aanpassen? Log dan in je gebruikersaccount/inlogomgeving via ‘Mijn HomeWorks’ of icoontje rechtsboven op onze website.
Hoe log ik in bij mijn gebruikersaccount ‘Mijn HomeWorks'?
Via ‘Mijn HomeWorks’ log je in op jouw persoonlijke gebruikersaccount. Ga naar ‘Mijn HomeWorks’ rechts boven op onze website of klik op het icoontje rechts bovenin en log hier in. Of je opent de HomeWorks app. Je inloggegevens heb je per e-mail ontvangen bij inschrijving/aanmelding. Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens je aanmelding. Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op ‘ik ben mijn wachtwoord vergeten’ onderaan. Type je e-mailadres in en je krijgt een link toe gemaild waarmee je een nieuw wachtwoord instelt. Vragen? Je kunt ook bellen met onze helpdesk 085 4444 090 of mailen naar [email protected] Wij helpen je graag!
Wat kan ik doen met 'Mijn HomeWorks' account?
Met jouw persoonlijke gebruikersaccount/inlog omgeving ‘Mijn HomeWorks’ kun jij jouw afspraken en aanvragen/opdrachten beheren. Deze kan je nu ook als handige app op je mobiele apparaten of computer installeren. Er is altijd een duidelijk overzicht van geplande afspraken en gewerkte uren. Je kunt er jouw afwezigheid doorgeven. En via de chatbox kunnen klanten en hulpen met elkaar chatten. Ga naar ‘Mijn HomeWorks’ of klik op het icoontje rechtsboven op onze website en log in. Navigeer dan naar het kopje ‘instellingen’. Hier kun je de Mijn HomeWorks app installeren.
Waar en hoe kan ik de app downloaden?
Klik op 'Mijn HomeWorks' of op het icoontje rechtsboven onze website en log in. Ga dan naar het tapje ‘instellingen’ of klik op het tandwiel icoontje rechtsboven. Hier kun je de Mijn HomeWorks app installeren door bij App op 'installeren' te klikken. Let op: deze app staat niet in de app store of play store en kan je alleen downloaden via jouw persoonlijke inlogomgeving/gebruikers account ‘Mijn HomeWorks'.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Wat nu?
Ben je jouw wachtwoord vergeten?. Stel een nieuw wachtwoord in. - Ga naar ‘Mijn HomeWorks’ of klik op icoontje rechtsboven op onze website. - Klik vervolgens op ‘Log in met wachtwoord’. - Helemaal onderaan het scherm klik je op de tekst: ‘Ben je je wachtwoord vergeten?’ - Vul jouw gebruikersnaam* in en klik op de button: ‘Herinner wachtwoord’. Je ontvangt direct een email waar je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Let op: kijk ook even in je spam folder in jouw mail account als je hem niet kunt vinden. *Je gebruikersnaam is meestal het emailadres dat je hebt ingevoerd bij jouw aanmelding. Jouw gebruikersnaam is ook op te vragen bij onze helpdesk.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten? Wat nu?
Je gebruikersnaam is (meestal) het e-mailadres dat je hebt ingevoerd bij jouw aanmelding. Jouw gebruikersnaam is ook op te vragen bij onze helpdesk. Neem contact op via telefoon, mail of WhatsApp.
Ik ben afwezig voor de afspraken. Ik wil afspraken annuleren. Wat nu?
Als je de afspraken wil annuleren, log je in bij ‘Mijn HomeWorks’ of klik op het icoontje rechtsboven op onze website (of open de app). Navigeer naar het kopje ‘afspraken’. Hier klik je op de knop ‘afwezigheid’. Vul dan in welke periode je afwezig bent en er dus geen hulp hoeft te komen. De andere partij wordt dan gelijk geïnformeerd.
Ik ga verhuizen, hoe wijzig ik mijn adres?
Jouw adres gegevens kun je aanpassen door in te loggen in jouw persoonlijke gebruikersaccount 'Mijn HomeWorks’. Klik op 'Mijn HomeWorks' of het icoontje rechtsboven op onze website. Of open de app. Hier kun je onder het kopje ‘profiel’ jouw adresgegevens wijzigen. Geef je nieuwe adres ook even aan jouw hulp door om te voorkomen dat zij/hij straks bij het verkeerde adres komt. Ga je verhuizen naar een andere stad of gebied, dan is het raadzaam om een nieuwe zoekopdracht/aanvraag in te dienen via jouw gebruikersaccount ‘Mijn HomeWorks’ als jouw bestaande hulp je nieuwe adres te ver weg vindt. Onder het kopje 'aanvragen' klik je op de knop 'nieuwe aanvraag'. Je kunt ook contact opnemen met onze helpdesk, die helpt je graag.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Jouw gegevens kun je aanpassen door in te loggen in jouw persoonlijke gebruikersaccount ‘Mijn HomeWorks’. Hiervoor klik je op ‘Mijn HomeWorks’ of het icoontje rechtsboven op onze website. Of je opent de app. Hier kun je onder het kopje ‘profiel’ al jouw gegevens wijzigen, waaronder jouw e-mailadres, adres, telefoonnummer en bankrekening nummer.
Moet ik betalen voor het hebben van een account?
Het hebben van een account bij HomeWorks is kosteloos. Wij gaan gratis op zoek naar klanten of hulpen.
Hoe sluit/stop ik mijn account?
Wanneer je jouw account wil opheffen, kun je contact opnemen met de helpdesk van HomeWorks. Dit kan via telefoon, mail of WhatsApp. Onze helpdesk helpt je graag verder.
Hoe wijzig ik mijn aankomende afspraken?
Als je de datum of duur van afspraken wilt wijzigen, neem dan even contact op met onze helpdesk. Wij passen dan de afspraken even aan!
Hoe keur ik mijn uren goed?
Log in bij ‘Mijn HomeWorks’ door te klikken op 'Mijn HomeWorks' of het icoontje rechtsboven boven op onze website. Of open de app. Navigeer dan naar het kopje ‘uren’. Hier zie je in de tabel een overzicht van de datum en geplande uren van elke afspraak. In de kolom ‘werkelijke uren’ kun je de gewerkte uren doorgeven.
Kan ik de taal aanpassen van ‘Mijn HomeWorks’?
Ja, dat kan zeker. Log in bij ‘Mijn HomeWorks’ door te klikken op 'Mijn HomeWorks' of het icoontje rechtsboven boven op onze website. Of open de app. Navigeer dan naar het kopje ‘instellingen’ of klik op het tandwiel icoontje. Hier kun je de taal van jouw inlog omgeving /gebruikersaccount aanpassen.