Veelgestelde vragen over je account

Hoe maak ik een account aan?
Je maakt een account aan door je aan te melden op deze website. Dit doe je door je postcode en aanvullende gegevens in te vullen. Zodra je dit gedaan hebt, ontvang je direct een mail met jouw inloggegevens.
Wat kan ik doen met mijn HomeWorks account?
Met jouw persoonlijke inlog omgeving heb je altijd een handig overzicht van de geplande afspraken en gewerkte uren. Daarnaast kun je het account gebruiken om bijvoorbeeld een afwezigheid door te geven.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Wat nu?
Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je in het inlogscherm drukken op: 'Log in met wachtwoord'. Onderaan het scherm staat de tekst: ‘Ben je je wachtwoord vergeten?’ Door hier op te drukken, kun je jouw gebruikersnaam invullen en op de button: Herinner wachtwoord’ drukken. Je ontvangt direct een mail waar je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten? Wat nu?
Jouw gebruikersnaam is op te vragen bij onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via telefoon, mail of WhatsApp.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Gegevens kunnen gewijzigd worden in jouw account. Na het inloggen kun je naar het tabblad ’settings’. Hier kun je bijvoorbeeld de volgende gegevens wijzigen: * Naam * Telefoonnummer * e-mailadres * Bankgegevens * Gewenste en maximale uurtarief dat je bereid bent te betalen voor het ontvangen van een huishoudelijke hulp. *Communicatievoorkeur
Waarom stel je een communcatievoorkeur in?
Als je graag wil dat we altijd telefonisch contact met je opnemen dan is het goed om dat even aan ons door te geven of in te stellen in het account. Wanneer je dat niet doet dan word je in eerste instantie altijd benaderd per mail of sms!
Moet ik betalen voor het hebben van een account?
Het hebben van een account bij HomeWorks is kosteloos. Wij gaan gratis op zoek naar klanten of hulpen.
Hoe sluit ik mijn account?
Wanneer je jouw account wil opheffen, kun je contact opnemen met de klantenservice van HomeWorks. Dit kan via telefoon, mail of WhatsApp. We helpen je daar graag verder.