Uw mening over Home Works

Sinds 2015 kunnen klanten en hulpen hun mening delen via FEEDBACK. Hieronder leest u reviews die daarvoor aan ons zijn door gegeven:

 

 

 

 

 

 

 

“Ik zit al jaren bij ‘De-Witte-Werkster’ zoals ik ze zelf altijd noem"

 

Klant: M. Ruigrok, Amsterdam. "Ik heb bewust gekozen voor deze aanpak, omdat ik verzekerd ben van een schoon huis, een vaste kracht en continuïteit (ook al is de vaste kracht op vakantie of ziek). Ik vind het plezierig te weten dat de schoonmakers allemaal een werkrelatie hebben en dus verzekerd zijn van inkomen, ziekteopvang en vakantiedagen. Ik hoef me geen zorgen te maken of ik wel gepast geld bij me heb, ik maak het gewoon automatisch over. Op deze manier heb ik de voordelen van een zakelijke overeenkomst in combinatie met een goed en persoonlijk contact met Thea, mijn vaste schoonmaakster.”

 

“In januari 2012 belde ik Home Works voor wit schoonmaakwerk“

Hulp: Lieske Muilwijk, Huizen. “Ik heb in de gezondheidszorg gewerkt, maar Home Works neemt meer tijd om je met raad en daad bij te staan dan de leidinggevenden in mijn oude baan deden. Op een hele fijne manier zochten ze klanten voor me waar ik bij pas. Als er iets is kan ik altijd bij ze terecht. Ik werk nu bij een bejaarde man. Het voelt niet als werken, ik ga er met plezier naar toe. Ik maak schoon, maar heb ook fijn contact met deze man. Het voelt als vrijwilligerswerk. Met zijn dochter heb ik via de mail contact. Toen ik een keer ziek was mailde ze heel veel beterschap, dat vond ik heel attent. Het geeft me veel voldoening!”

 

“Ik ben zeer tevreden over mijn hulp Iris“

Klant in Utrecht. “Zij is steeds ruim op tijd hier, werkt zelfstandig, staat open voor mijn wensen en het is een gezellige meid, waar ik goed mee praten kan. Dat laatste is voor mij minstens zo belangrijk. Met mijn eerdere hulp Rob had ik al een goede band door gelijke belangstelling en ik zag er tegenop weer aan een ander te moeten wennen. Maar al gauw bleek Iris bezig te zijn met dezelfde dingen. 'Toeval bestaat niet', zeiden we tegen elkaar.”

 

“De communicatie over klanten vind ik erg goed gaan.“

Hulp in Den Haag “ Het is altijd duidelijk waar het over gaat en voor hoeveel uren. Ook mijn andere vragen worden altijd snel en kordaat beantwoord. Als mijn contactpersoon het niet weet vraag ik het aan anderen of aan het hoofdkantoor. Ik krijg hier altijd snel en naar tevredenheid antwoord op. De werkbriefjes worden snel verwerkt en het verdiende loon staat snel op de rekening. Dit is erg plezierig!”

 

“Sinds enige tijd krijg ik mijn huishoudelijke hulp via Home Works, wat mij wel aanstaat."

Klant: B. Hiemstra –de Wit, Harlingen “Sinds enige tijd krijg ik mijn huishoudelijke hulp via Home Works, wat mij wel aanstaat. De hulp die ik voorheen van een andere stichting kreeg, is door dit bedrijf overgenomen en daar ben ik uiteraard zeer mee ingenomen. Deze hulp - die al ruim drie jaar mijn werkjes goed en met plezier doet - zou ik niet graag willen missen! Dat zegt genoeg! Ook de coördinator neemt geregeld contact op en zorgde ervoor dat in de vakantie een andere hulp werd geregeld. Een dikke 10 vind ik. Ook de website van Home Works is voorzien van goede info wanneer ik iets wil weten.”

 

“Voorheen werkte ik bij Te Plak."

Hulp: Hennie de Jonge, Harlingen. “Home Works heeft dit bedrijf overgenomen, zo kwam ik bij Home Works in dienst. Bij mijn coördinator kan ik met alles terecht. Ik doe mijn werk met veel plezier. Het contact met mijn klanten is heel goed. Een van mijn klanten is het Thomashuis, hier wonen mensen met een beperking. Omdat de bewoners zo’n fan zijn van ‘Goede tijden, slechte tijden’, kwam het programma ‘Ik kom bij je eten’ opnames maken en gingen we met z`n allen barbecueën, wat ook op tv werd uitgezonden. Ik doe mijn werk met veel plezier en hoop nog lang bij Home Works in dienst te zijn.”

 

“Het is heel goed bevallen."

Klant eenmalige schoonmaak, Utrecht “ Een paar geweldig vriendelijke meiden, en toen ik thuis kwam was alles helemaal schoon en opgeruimd. Ik zal zeker vaker gebruik maken van de diensten van Home Works. Hartelijk dank, ook voor de goede service en communicatie!”

Vragen?

Vind deze pagina leuk